wtorek, 29 września 2015

Mediowo młodej parze ...

hej, hej!
Pamiętacie karteczkę, którą przygotowałam na wyzwanie z KOLORami? Nie! to ---> klik ... Niedawno dostałam zamówienie żeby wykonać podobną. Ostatecznie powstała jej mocno zmodyfikowana wersja zarówno pod względem kompozycji (układ 2x trójkąt) jak i koloru, bo ta jest zdecydowanie bardziej niebieska. Inne są też dodatki. Tu kwiat, gronka, pręciki i ażurowe tekturowe zawijasy dominują, podczas gdy tam stanowiły uzupełnienie kompozycji.


Bazę jednego z trójkątów pokryłam resztkami papierów z kolekcji BeeScrap "Kraina Czarów", dodałam delikatne koronki, drobne koraliki i białe różyczki ... całość pokryłam duża warstwą mediów. Na drugim trójkącie nakleiłam tekturowy napis "młodej parze". Wierzchnią ich warstwę pokryłam crackle.




Lubię takie zabawy. Ścinki i media to duet idealny! 

Pozdrawiam was i zapraszam 1 października na nasze kolejne ścinkowe wyzwanie.
Tym razem BINGO i ... mała niespodzianka :)

 Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz