piątek, 2 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (02)

Witam, mam na imię Agnieszka w blogowym świecie znajdziecie mnie jako Agnes Kieler.  
Kocham kawę i mój twórczy bałagan w kąciku... Scrapookingiem zajmuję się od  ponad 7 lat 
a od kilku miesięcy pokazuję swoje kartki w sieci. Tworzenie to moja forma relaksu 
i odpoczynku od codzienności. W wolnej chwili zapraszam was do mojego świata.


Dzisiaj pokażę wam prostą Bożonarodzeniowa kartkę z wykorzystaniem resztek papierów, 
które używacie do pakowania prezentów :) Na pewno każdy z was ma takie ścinki? 

Potrzebujemy 13 pasków o długości 10 cm każdy i szerokości 2 centymetrów, 
oraz dwa mniejsze kawałki do wyklejenia pnia i doniczki, bazy do kartki papieru,
   z którego wytniecie choinkę i ewentualne jakiejś dodatkowej dekoracji do jej ozdobienia.

Na tej stronie znajdziecie szablon ---> klik ... do wykonania 
naszej choinki. Powinien on wyglądać jak ten na moim zdjęciu.


Na wybranym papierze odrysowujecie szablon choinki i wycinacie ją.


Do wyciętego okienka choinki na waszym papierze przyklejacie 
wcześniej wydrukowany i wycięty szablon.

Przygotowane wcześniej paski składamy na pół i przykładamy według podanego wzoru 
na wydruku zgięciem do linii. (paski - dl.ok 10 cm i szerokość 2cm po złożeniu 1cm ). 


Choinkę można wykonać cała z jednego rodzaju papieru lub z trzech
bądź na przemian. Interpretacja należy do was.Ważne jest żeby równo 
przyklejać paski i nawet jeśli wystają poza kartkę przytniecie je na końcu.
Po zakończeniu odklejacie wydrukowany szablon i wasza choinka jest już gotowa.

Prawda że proste :)
Pozdrawiam Agnes Kieler


2 komentarze:

  1. Technika Iris folding pozwala osiągnąć wspaniałe efekty - śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero teraz trafiam na ten kursik. Chciałam zrobić taką choinkę w grudniu, ale nie mogłam znaleźć tego schematu. ;) Gdzie można takie znaleźć? Bo pewnie są jeszcze inne wzory, prawda?

    OdpowiedzUsuń