niedziela, 4 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (04)

Witam serdecznie!
Mam na imię Edyta, w przestrzeni wirtualnej rozpoznawalna jako Dido
Od kilku lat prowadzę bloga „Kraina Splotów… Wyobraźni”, 
gdzie prezentuję prace o przeróżnych formach, wykonywane w wielu technikach . 
Zapraszam do mojej krainy.
Bardzo lubię gromadzić ścinki, wbrew pozorom nie mam ich zbyt wielu, bo regularnie „podprowadzene” są przez moją najmłodszą córcię,  która jako jedyna zaraziła się ciachaniem papieru. Gromadzę jednak wąskie paski, które oprócz pozostałości z moich prac, często wysłane są jako gratisy przy zamówieniach ze sklepów internetowych, bo mam dla nich wiele zastosowań. Przede wszystkim do dekoracji brzegów albumu, a w okresie świątecznym przydają się niemal do wszystkiego. Wykonałam z nich udekorowane opaski na świece, oklejałam nimi słoiczki z których robiłam lampiony, posłużyły jako opaski do serwetek oraz jako dekoracja puszek na świąteczne ciasteczka, które dajemy w prezencie naszym bliskim.  Właśnie jedną z takich puszek dziś Wam prezentuję. Dodatkowo wykorzystałam w tej pracy ścinki w formie ruloników, na których osadziłam poisencję.


Pozdrawiam   
Dido


3 komentarze: